Bolehkah Bebas Hutang Dengan Hanya Jana Pendapatan Sampingan Dari Rumah

Berjaya hanya dengan buat pendapatan sampingan dari rumah

Salah satu cara untuk bebas dari hutang ialah dengan menjana pendapatan sampingan. Tak kira la pendapatan dari mana, asalkan ianya halal dan mendatangkan hasil yang lumayan. Pada masa sekarang trend dikalangan kita memiliki pendapatan sampingan dengan cara berniaga di talian atau pun secara online. Tentunya dengan memiliki pendapatan sampingan ini membolehkan kita bebas dari hutang dan akhirnya memiliki tabungan yang boleh kita guna untuk masa depan kita kelak.


Tak mustahil kita mendapatkan pendapatan yang lumayan hanya kerana bermula dari rumah. Boleh dilihat ramai peniaga-peniaga online yang memulakan bisnis mereka dari rumah sudahpun bergelar jutawan sekarang ini. Kenapa kita tak manfaatkan peluang ini untuk kembangkan potensi yang kita miliki.


Bagaimana Mahu Dapat Duit Lebih Hingga Boleh Bayar Hutang ?


Sebelum ini saya memang memiliki bisnis online seperti barangan bayi, kanak-kanak dan wanita. Ketika itu anak sulung saya bermasalah dengan pemakanannya, anak saya susah sangat nak menghabiskan makanannya. Dan pada akhirnya saya ternampak satu iklan yang menampilkan kehebatan Meal Shakes boleh bantu naikkan selera makan kanak-kanak. Dari situlah bermulanya saya mengenali Shaklee ini. Kemudian saya belikan Meal Shakes ini untuk anak saya dan memang nampak hasil yang memuaskan. Selera anak saya kembali dan nampak lebih ceria. Dari situlah saya berpikir nak kongsi kebaikan  Meal Shakes ini kepada orang ramai dan memutuskan untuk menceburi bisnis Shaklee secara online. Ditambah lagi bila dilihat syarikat Shaklee adalah syarikat yang sudah lama berdiri lebih 50 tahun dipasaran.


Meal Shakes yang buat saya jatuh cinta pada Shaklee

Bermula lah sesi penulisan saya pada ketika itu. Menulis dalam blog, yang sebelum ini pernah saya buat tetapi hanya untuk suka-suka sahaja, sekarang menjadikan saya lebih ingin menulis lebih dalam lagi. Menulis tentang kebaikan produk Shaklee. Dan berkongsi kepada pembaca blog saya. Potensi Shaklee memang nampak besar dimata saya, tentunya dengan melihat kejayaan -kejayaan teman dan master-master yang telah pun berjaya dalam Shaklee ini.


bergambar bersama Master dalam Shaklee merangkap sebagai mentor saya


Bagaimana anda nak memulakan bisnis ini ? 

Sebenarnya tak susah kalau anda "nak" dan mempunyai keinginana untuk berubah. Dan yang paling penting sekali nak bebas dari hutang dan pelbagai komitmen kan ? Baiklah saya akan terangkan kepada anda.


stater kit yang akan anda terima dengan yuran rm 75


Mula-mula anda hanya kena mendaftar menjadi ahli yang sah. Nak daftar mudah sahaja, hanya berikan komitmen bayaran RM75 dan anda boleh menjadi ahli berdaftar serta merta. Dan tentunya bermulalah pada saat itu perjalanan baru anda. Untuk pengetahuan anda bayaran Rm75 itu bukan untuk saya, tapi adalah bayaran yang dikenakan oleh Shaklee Malaysia sebagai yuran pemprosesan menjadi ahli.



buku panduan 

Sangat banyak manfaat-manfaat yang akan anda peroleh seperti:
  • Bimbingan/coaching adalah PERCUMA dan ianya 100% secara online, Kami mempunyai grup support yang juga berjalan secara online, dan boleh berkongsi maklumat dengan ramai lagi rakan-rakan lainnya.
  • Tidak perlukan modal untuk membeli stok . Stok tidak perlu djsimpan di rumah. Jika ada pelanggan yang mahu beli produk, hanya buat belian secara online dan Shaklee akan terus poskan pada alamat pelanggan.
  • Tidak perlu menghadiri kelas,seminar secara berkala. Jika berminat untuk ke kelas ianya adalah kelas yang bermanfaat  dianjurkan oleh Shaklee Malaysia seperti kelas nutrisi untuk belajar tentang produk.
  • Bisnis yang sangat mesra keluarga. Anda boleh berbisnis sambil menjaga anak-anak dan juga masih boleh meneruskan bisnis walaupun anda bekerja di pejabat.
  • Masa yang fleksibel hanya peruntukkan masa 2.3 jam sehari untuk belajar dan mantapkan skill yang akan anda pelajari di dalam group.

  • Kebiasaannya kami akan berkomunikasi melalui group-group secara online. Dan jika ada kelas pun ianya adalah atas permintaan ramai dan keinginan kami sendiri. Sesekali berjumpa sambil minum teh yang kami buat ala-ala "potluck" dimana kami berjumpa sambil makan dan belajar. Ataupun kami akan berjumpa pada sesi kelas nutrisi yang diselenggarakan oleh pakar nutrisi dari Shaklee.



Puan Sarah Pakar Nutrisi Shaklee Malaysia




sesi tanya jawab pada kelas nutrisi



kelas nutrisi

Nah sekarang langkah pertama ada dihadapan anda. Mulailah langkah pertama itu dengan hanya klik link dibawah ini


Side Income Dari Rumah Yang Lumayan


Kalau kita tak mulai dari sekarang, takut nanti terlepas peluang, kalau anda tak cuba sampai kapanpun akan berada pada kedudukan yang sama juga. Baik anda gunakan peluang ini sebaik-baiknya. Mudah-mudahan kajayaan akan menyertai anda.


Saya Adalah Pengedar Shaklee Area Batang Kali

Sms/wassup 0176281787


Anda mahu jadi ahli Shaklee dan nikmati potongan hebat 15%-20% Anda ingin mengetahui cara daftar Shaklee..?? Mudah sahaja... hanya klik sahaja disini :
 

 join ahli shaklee sekarang.png


 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya ( whatsapp/wechat/sms) Qaseh Firdaus No . Phone : 0176281787 Fb page : Qaseh Firdaus Shoppe Email : ct_rania@yahoo.com

Comments

  1. Replies
    1. Betul tu asma...dari rumah pun dapat buat side income ni

      Delete
  2. Zaman skrg Mmg perlu kpd pendapatan smpingan.. walaupun smpingan Lama2 ini yg akan jadi pndptn ttap.. Sukaaa..
    BAHAN ASID APAKAH YANG TERDAPAT DI DALAM MINUMAN BERGAS??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya siapa tahu suatu hari nanti boleh jadikan pendapatan tetap kan fisha..

      Delete
  3. Sanagt sesuai untuk sesiapa yang memerlukan side income tanpa modal yg banayk..

    Indeks Glisemik Rendah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya rm 75 sahaja ..anda dah boleh dapatkan penghasilan yang lumayan. .

      Delete
  4. Jana pendapatan dari rumah dan sekaligus dapat meluangkan masa bersama anak2

    SEJUKKAN BADAN ANAK YANG DEMAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu nik...kita boleh buat dambil jaga anak dan tak perlu hantar anak ke pengasuh.

      Delete
  5. Betul.. saya jana income bermula dengan rm75 je. Paling murah berbanding modal pada biznes lain yang saya pernah ceburi sebelum ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Murah sangat kan kak vitamin....boleh dapatkan pulangan yang besar.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Harga Promosi 3 Produk Serentak Pada Januari Ini Yang Pastinya Menguntungkan Pelanggan

Bagaimana Nak Tahu Kanak-kanak Itu Hiperaktif

Kurus Dengan Teknik Yang Mudah Dan Berkesan Tanpa Bahan Terlarang